Dit vinden onze leerlingen
Vriendelijk en rustige instructeurs
Hele fijne mensen waarmee je rijd. Heel rustig en mooie afwisseling. Ook lekker geinen wanneer het kan en goed voorbereid voor mijn examens
Nils9/10
Aanrader! Duidelijke communicatie, fijne lessen en top instructeurs!
Bij rijschool Frits van Zelst uitgekomen na wat research via internet voor mijn motorlessen. Erg leuke en leerzame tijd gehad, fijne instructeurs duidelijke communicatie en een grapje op zijn tijd. Nog echt een familie bedrijf en dat kan je in positieve zin in alles merken! Het lessen zelf was al een uitje op zich. Dank voor de mooie en leerzame tijd! Ik kom snel nog eens langs!
Mike10/10
Over Frits van Zelst
Verkeersschool Frits van Zelst bestaat al ruim 70 jaar en heeft zich in die tijd ontwikkeld tot een dynamisch en vertrouwde verkeersschool, die heel hoog aangeschreven staat in de regio en ver daarbuiten.
Generatie op generatie keert steeds weer bij ons terug, vanwege onze gedegen kennis, persoonlijke aandacht en betrokkenheid bij iedere leerling.
Sinds december 2009 staat Mark van Zelst met passie en enthousiasme aan het roer van dit mooie bedrijf. Hij zet de rijke traditie van onze verkeersschool voort en zorgt dat iedere leerling met vertrouwen de weg op gaat.
Nieuws

Rijinstructeur Auto (minimaal 24 uur) bij Verkeersschool Frits van Zelst
Heb jij een passie voor autorijden en wil je anderen helpen zelfverzekerd de weg op te gaan? Verkeersschool Frits van Zelst is op zoek naar

Open sollicitatie
Wil jij werken bij een dynamische verkeersschool met een gezellig team? Ook als er geen vacature openstaat, staan wij altijd open voor gemotiveerde mensen. Of








